- May 18, 2017
- 1863
Кілька порад від фахівців ШИНОМОБІЛЬ:
Після відвідин шиномонтажу через 1000 км пробігу знову перебалансувати колеса;
Щоранку стежити за тиском в шинах, хоча б візуально;
Виробляти перебалансировку через кожні 10 тис. Км пробігу;
При сезонної зміні шин обов’язково міняйте вентилі. Дана рекомендація пов’язана з тим, що влітку вентилі піддаються руйнуванню ультрафіолетовими променями, а взимку впливу снігу, води і значних перепадів температури.
Для виконання балансування коліс застосовується спеціальний балансувальний верстат, автоматично вирівнює становище перевіряється колеса по центру осі обертання. Після закріплення колеса на станку виробляються попередні виміри величини биття шини в радіальному і бічному напрямку. Розкручуючи колесо на верстаті, додаючи свинцеві вантажі на диску, майстер домагається максимально рівномірного балансу.
Вантажі для балансування виготовляються зі свинцю і мають різні типи. Вони можуть бути набивними або клеяться. Універсальні клеяться балансувальні тягарці встановлюються на внутрішню поверхню диска і не порушують зовнішній вигляд.
Порівнюючи обидва типи балансувальних тягарців, фахівці відзначають переваги набивних типів важків, особливо взимку. Через сильні перепади температур і підвищеної вологості грузик може відвалитися під час руху, також він може відлітати від диска під час мийки під сильним струменем води. Однак, існують диски, на яких неможливо встановити набивні вантажі, тому їх балансування доводиться виконувати тільки клеяться вантажами.
Після балансування можна встановлювати готові автошини на автомобіль. Спочатку необхідно оглянути гальмівний диск. Шпильки, в разі необхідності, потрібно почистити металевою щіткою. Стежити за тим, щоб колесо село на необхідні отвори. Наживлені болтів проводиться тільки вручну. Якщо болт піде на перекіс, то ніякої інструмент це не відчує, він заб’є болт не по різьбі, що спричинить за собою псування і подальшу заміну маточини. Опускаємо автомобіль і обтягуємо болти вручну – хрест-навхрест. Затягування проводиться до характерного клацання або спеціальним динамометричним ключем.